13 Kasım 2008 Perşembe

bir malatyalı hatun siktim

ünv bir arkadaşın evinde tanıştık o da bende arkadaşın evinde kalmaya karar verdik o bir etek giymişti sonra evde buluştuk ve kucaklaştık benim yarrak kalktı ve kucaklaşma esnasında onun amına değdi oda tahrik olmuş olacakki iyice bastırdı amcığını sonra öpüşmeye ve yalamaya başladım bu ne güzel bir şey yaaa insan doyamıyor göğüslerini yaladım sonra boynundan kalçalarına kadar her yerini dil darbeleriyle delirttim arzuyu o inliyor ben çıldırıyordum o yüzü koyun uzandı bende arkadan kalçalarının arasından sulanmış amına bir daldırdım ki yarrağı hemen yerini buldu zaten yarak sonra gidip gelmeye başladım amcığın içinde bir patladım sormayın yok böyle bir şey yaaa hayat sikişten ibaretmiş meğer gerisi boşş benmehmet01@hotmail.com

Hiç yorum yok: